• 사냥꾼
    • 영웅의 재능
      • 다크 레인저
        • 죽음의 불에서 발사된 추가 검은 화살에 이제 주기적 효과가 적용됩니다.
        • 암울한 가루의 피해량이 100% 증가했습니다.
        • 그림자 폭풍의 피해량이 100% 증가했습니다.
        • 블랙 애로우의 피해량이 10% 감소했습니다.
        • 블랙 애로우의 주기적 효과가 이제 개인 적 이름표에 표시됩니다.
    • 야수 마스터리
      • 바실리스크 칼라의 데미지 증가량이 2/ 4%로 감소했습니다(기존 5/ 10%).
      • 킬 명령의 피해량이 20% 증가했습니다.
      • 멀티샷의 데미지가 300% 증가했습니다.
      • 스택당 뱀 모양의 리듬 데미지 보너스가 25%로 증가했습니다(기존 15%).
      • Serpentine Rhythm의 최대 스택이 4로 감소했습니다(기존 6).
      • 뱀의 축복의 지속시간이 8초로 감소했습니다(기존 10초).
      • 뱀의 축복 애완동물의 피해량 증가율이 8%로 증가했습니다(기존 6%).
      • 훈련 전문가는 이제 1포인트 재능입니다.
      • 다크 레인저
        • 사냥꾼의 먹이에서 발사된 추가 검은 화살에 이제 주기적 효과가 적용됩니다.
        • 팬텀 페인의 데미지 분배 효과가 킬 커맨드 데미지의 8%로 증가했습니다(기존 5%).
    • 사격 솜씨
      • 네룹아르 궁전 4세트 보너스 업데이트 – 정밀 사격을 소모하면 다음 조준 사격의 피해량이 20% 증가합니다(기존 10%).
      • 네룹아르 궁전 4세트 보너스는 더 이상 중첩되지 않습니다. (기존에는 2번 중첩되었음)
      • 레이저 조각은 이제 주기적 반복으로 변경되었습니다.
      • 명사수는 이제 부자연스러운 원인으로부터 이득을 얻습니다.
      • 다크 레인저
        • 팬텀 페인의 데미지 분배 효과가 조준 사격 데미지의 8%로 증가했습니다(기존 5%).
    • 활착
      • 이제 독수리의 격노는 채널링이 시작될 때 창끝의 스택을 소모하고, 피해 보너스는 채널링이 지속되는 동안 지속됩니다.
      • 무자비한 일격의 주기적 피해가 이제 피해 수정치의 혜택을 받으며 치명타를 가할 수 있습니다.
      • 애완동물이 범위를 벗어나면 창머리가 재사용 대기시간에 들어가지 않습니다.
      • HUNTER
        • Hero Talents
          • Dark Ranger
            • Extra Black Arrows fired from Withering Fire will now apply their periodic effect.
            • Bleak Powder damage increased by 100%.
            • Shadow Surge damage increased by 100%.
            • Black Arrow damage reduced by 10%.
            • Black Arrow’s periodic effect is now tracked on personal enemy nameplates.
        • Beast Mastery
          • Basilisk Collar damage bonus reduced to 2/4% (was 5/10%).
          • Kill Command damage increased by 20%.
          • Multi-Shot damage increased by 300%.
          • Serpentine Rhythm damage bonus per stack increased to 25% (was 15%).
          • Maximum stacks for Serpentine Rhythm decreased to 4 (was 6).
          • Serpentine Blessing duration reduced to 8 seconds (was 10 seconds).
          • Serpentine Blessing pet damage bonus increased to 8% (was 6%).
          • Training Expert is now a 1-point talent.
          • Dark Ranger
            • Extra Black Arrows fired from Hunter’s Prey will now apply their periodic effect.
            • Phantom Pain’s damage sharing effect increased to 8% of Kill Command damage (was 5%).
        • Marksmanship
          • Nerub-ar Palace 4-set bonus updated – Consuming Precise Shots increases the damage of your next Aimed Shot by 20% (was 10%).
          • Nerub-ar Palace 4-set bonus no longer stacks (used to stack 2 times).
          • Razor Fragments is now a rolling periodic.
          • Master Marksman now benefits from Unnatural Causes.
          • Dark Ranger
            • Phantom Pain’s damage sharing effect increased to 8% of Aimed Shot damage (was 5%).
        • Survival
          • Fury of the Eagle now consumes a stack of Tip of the Spear when the channel begins, and the damage bonus will persist for the duration of the channel.
          • Merciless Blow’s periodic damage now benefits from damage modifiers and can critically strike.
          • Spearhead will no longer go on cooldown if the pet is out of range.